Szkolenia polecane | |
Obsługa reklamacji i skarg - jak profesjonalnie zadbać o dobre relacje i interes firmyJ.G.Training szkolenia specjalistyczneSzkolenie 2-dnioweSzkolenie z obsługi reklamacji i skarg obejmuje m.in. następujące zagadnienia: metody i narzędzia obsługi reklamacji i skarg, prawne aspekty reklamacji, typy klientów w kontekście reklamacji i skarg, asertywna komunikacja z różnymi Najbliższy termin: 2025-10-14 - 2025-10-15 Lokacja: WARSZAWA, Mazowieckie |
1890.00 zł 2324.70 zł brutto (Vat 23%) ![]() |
Jak obsługiwać reklamacje, aby nie tracić Klientów? -2 dniowe warsztaty praktyczneWSTRONEROZWOJUReklamacje Szkolenie | Jak skutecznie przyjmować i odpowiadać na uwagi Klientów Najbliższy termin: Do ustalenia Lokacja: Do uzgodnienia. |
Do uzgodnienia (brutto) ![]() |
PL/SQL Oracle - operacje podstawoweKM Studio - szkoleniaSzkolenie PL/SQL Oracle – szkolenie podstawowe przeznaczone jest dla początkujących użytkowników mających docelowo wykonywać złożone operacje programistyczne w środowisku bazy danych Oracle w języku PL/SQL. Najbliższy termin: 2025-07-23 - 2025-07-24 Lokacja: Łódź, Łódzkie |
3800.00 zł 4674.00 zł brutto (Vat 23%) ![]() |
PL/SQL Oracle - operacje podstawowe - kurs - warsztatyKM Studio - szkoleniaSzkolenie PL/SQL Oracle – szkolenie podstawowe przeznaczone jest dla początkujących użytkowników mających docelowo wykonywać złożone operacje programistyczne w środowisku bazy danych Oracle w języku PL/SQL. Najbliższy termin: 2025-07-23 - 2025-07-24 Lokacja: Łódź, Łódzkie |
3800.00 zł 4674.00 zł brutto (Vat 23%) ![]() |
Reklamacje, jako źródło wiedzy o oczekiwaniach i potrzebach Pacjentów- 2 dniowe warsztaty praktyczneWSTRONEROZWOJUSzkolenie przeznaczone jest dla wszystkich pracowników, którzy obsługują klientów zgłaszających reklamacje. Najbliższy termin: Do ustalenia Lokacja: Do uzgodnienia. |
Do uzgodnienia (brutto) ![]() |
Reklamacje, jako źródło wiedzy o oczekiwaniach i potrzebach Pacjentów- 2 dniowe warsztaty praktyczneWSTRONEROZWOJUSzkolenie przeznaczone jest dla wszystkich pracowników, którzy obsługują klientów zgłaszających reklamacje. Najbliższy termin: 2025-07-30 - 2025-07-31 Lokacja: WARSZAWA, Mazowieckie |
1290.00 zł 1586.70 zł brutto (Vat 23%) ![]() |
Jak obsługiwać reklamacje, aby nie tracić Klientów? -2 dniowe warsztaty praktyczneWSTRONEROZWOJUReklamacje Szkolenie | Jak skutecznie przyjmować i odpowiadać na uwagi Klientów Najbliższy termin: 2025-07-30 - 2025-07-31 Lokacja: WARSZAWA, Mazowieckie |
1290.00 zł 1586.70 zł brutto (Vat 23%) ![]() |
Profesjonalny BOK - efektywna komunikacja w procesie obsługi klientaKC Centrum RozwojuSzkolenie rozszerza w sposób praktyczny kompetencje prowadzenia rozmów handlowych, przyjmowania reklamacji i zażaleń, wpływania na decyzje klienta w taki sposób, by klient był zadowolony z sposobu kontaktu z firmą, którą pracownik reprezentuje. Najbliższy termin: 2025-07-03 - 2025-07-03 Lokacja: Katowice, Śląskie |
490.00245.00 zł (brutto) ![]() -50% |
JAVA - J2ME - szkolenieKM Studio - szkoleniaSzkolenie J2ME przeznaczone jest dla osób pragnących zapoznać się z technologią przygotowywania aplikacji na urządzenia mobilne. JAVA w wersji J2ME jest jedyną aplikacją obsługiwaną przez wszystkie telefony. Najbliższy termin: 2025-07-16 - 2025-07-17 Lokacja: Łódź, Łódzkie |
1600.00 zł 1968.00 zł brutto (Vat 23%) ![]() |
JAVA - J2ME - kursKM Studio - szkoleniaSzkolenie J2ME przeznaczone jest dla osób pragnących zapoznać się z technologią przygotowywania aplikacji na urządzenia mobilne. JAVA w wersji J2ME jest jedyną aplikacją obsługiwaną przez wszystkie telefony. Najbliższy termin: 2025-07-16 - 2025-07-17 Lokacja: Łódź, Łódzkie |
1600.00 zł 1968.00 zł brutto (Vat 23%) ![]() |
Szkolenia obsługa klienta
© 2010 - 2025 Aplit.pl Wszelkie prawa zastrzeżone.